dimarts, 22 d’abril del 2014

Speleo International Magazine, núm. 1 (2014)


SPELEO INTERNATIONAL
MAGAZINE
(2014) núm. 1



Estimats amics espeleòlegs,

Tenim el plaer de presentar-vos la primera edició Speleo International Magazine. La revista va ser creada per unir els espeleòlegs de tot el món sota la mateixa bandera . La revista independent és una presentació digital que no té res a veure amb  EuroSpeleo Magazine. Tenen en comú el fet que jo sóc l'autora dels dos projectes, l'editora i coordinadora dels equips de cada un d'ells . Vaig enviar el Magazine en paper a l'oficina de la Federació Europea d'Espeleologia a principis de novembre de 2011 a Suïssa, el llançament davant els delegats europeus, vaig pensar que seria meravellós per donar també una veu a càrrecs de l'espeleologia internacional. La meva idea per a un projecte diferent anomenat Speleo International Magazine era seguir treballant en el mateix equip: El nostre equip editorial treballa amb el cor . He construït un grup de treball dels voluntaris internacionals: Nicoleta Mihaela Micula, directora i editora (Romania) i els meus amics i col·legues Sandor Attila fa el disseny de la revista (Romania ); Ray Long , traductor anglès (EUA) i Pierre Boudinet , traductor francès (França). També faig traduccions del romanès a l'anglès. Boudinet ja ha traduït articles al primer número EuroSpeleo Magazine. En la segona edició, va fer gairebé totes les traduccions al francès, mentre que Ray Long ha fet gairebé tot el treball de correcció de proves d'anglès. Ara treballen per a una revista independent dedicada a l'espeleologia de tot el món.

M'agradaria agrair a tots els autors i el comitè editorial la seva major cooperació i la seva contribució a la primera edició d'aquesta publicació.

Atentament,

Nicoleta Mihaela Micula
Directora gerent del projecte i editora
Espeleo Revista Internacional
mihaelamicula@yahoo.com









Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada